Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. Cheibriceag.ro isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina.

Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune Termenilor si conditiilor de ultilizare, si implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intelegerea dintre parti.

Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:

  • OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor
  • OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
  • Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
  • Legea 365/2002 privind comertul electronic

Cheibriceag.ro garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul www.Cheibriceag.ro, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau fara acordul prealabil scris al acesteia.

Intregul continut al site-ului Cheibriceag.ro – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date – este proprietatea Brenet Distribution SRL si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Cheibriceag.ro a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.

Domeniul Cheibriceag.ro, este detinut de catre Brenet Distribution SRL. Utilizarea acestei marci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor si emblemelor, in forma directa sau „ascunsa” (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, cautare web) fara permisiunea prealabila scrisa este interzisa si se pedepseste conform legii.

Livrarea si procesarea comenzilor

  1. Prin inregistrarea unei comenzi, clientul intelege ca termenul estimativ de livrare afisat pe pagina produselor poate suferi modificari care nu sunt sub controlul Vanzatorului (zile nelucratoare, vreme nefavorabila, distanta mare intre depozitul curierului si destinatar, probleme tehnice, zile libere legale, probleme logistice din partea companiei de curierat, perioade aglomerate ale comertului online, etc.). Avand in vedere aceste detalii, vanzatorul nu garanteaza sub nicio forma termenul estimativ de livrare. Vanzatorul va notifica clientul prin e-mail sau SMS in momentul expedierii comenzii, notificarea va contine numarul de AWB pe care clientul il va putea urmari pe site-ul companiei de curierat.
  2. Livrarea comenzilor se va face la adresa indicata de cumparator in comanda. Nu se fac livrari in sediile de curierat.
  3. Pentru comenzile cu plata in sistem ramburs (numerar la curier) eliberarea chitantei se face exclusiv de catre firma de curierat. In cazul pierderii/distrugerii acestei chitante compania noastra nu poate pune la dispozitia clientului alt document care sa inlocuiasca chitanta emisa de firma de curierat.
  4. Observatiile cu privire la eventualele probleme privind integritatea sau aspectul coletelor se fac in momentul predarii de catre curier a coletului, dupa achitarea acestuia. Observatiile se mentioneaza pe documentul AWB si se intocmeste un proces verbal de constatare in prezenta agentului de curierat. Formularul este in posesia agentului curier iar acesta este obligat sa vi-l predea si sa il completeze la cererea dumneavoastra.
  5. Se va refuza primirea coletului daca se constata deteriorari ale ambalajului sau urme de lovire. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
  6. Pentru motive justificate vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul cumparatorului in vederea efectuarii unei comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii cumparatorului pe site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel vanzatorul. In oricare dintre aceste cazuri, cumparatorul se poate adresa departamentului de relatii cu clientii pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
  7. Pentru comenzile cu livrare in Easybox si care nu sunt ridicate de catre client, costul de livrare nu va fi restituit. Acest lucru se datoreaza faptului ca serviciul de livrare a fost deja efectuat conform cerintelor clientului. O data ce comanda a fost expediata si incarcata in Easybox, serviciul de livrare este considerat indeplinit.